Witam na moim blogu!

Jeśli właśnie rozpoczynasz swoją przygodę z językiem chińskim to skorzystasz z zawartych tu informacji

Znajdziesz tu:
+ powody dla których warto uczyć się chińskiego + informacje techniczne o tym jak pisać po chińsku na komputerze + linki do stron z przydatnymi informacjami i narzędziami + słówka chińskie z wymową i polskim tłumaczeniem + refleksje dotyczące nauki języka chińskiego

Zapraszam do lektury!

środa, 19 grudnia 2007

Wstęp, czyli "po co to komu?"

Witam na moim pierwszym w życiu blogu!

Zamierzam tu zamieszczać informacje i komentarze związane z nauką języka chińskiego. Zacząłem się uczyć dwa miesiące temu i jak na razie idzie nienajgorzej. Ponieważ często rozpiera mnie chęć dzielenia się tym, czego już się nauczyłem, postanowiłem nie zamęczać dłużej mojej dziewczyny (pozdrawiam Cię Oleńko) i wyżywać się tutaj :)

Jest duża szansa, że znajdą się tu informacje ciekawe dla osób rozpoczynających przygodę z językiem chińskim. Choć oczywiście wiele zależy od tego na jak długo starczy mi zapału...

Ale co tam, jeżeli "jakiś tam" Ludwik Dorn może to ja nie dam rady!? ;)

Pozdrawiam i życzę miłej lektury